Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ljusa ridbyxor ska man ju ha på tävling, men får man ha t ex vita ridbyxor med svart skoning? Det skulle ju vara lite smart med tanke på att de alltid blir skitiga där bak.
Jag tog grönt kort 2000 och då stod det inget specifikt om färg i TR och har inte gjort sen dess. Jag undrar hur länge sen det egentligen är som det stod något eftersom folk fortfarande tror att dte är vita/ljusa ridbyxor som gäller, de flesta verkar ju vara så säkra att de inte ens läser vad det står?
du har TR lika tillgängligt som bukefalos. Då TR finns på ridsports hemsida.
DU bör kanske läsa igenom det så att du är uppdaterad på vad en ryttare ska ha på sig på dressyrtävling.
Kläder & Bli fin
Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Hästnyheter Den där människan är inte frisk. Ingen i hans personal har förskingrat hans hästar dom som jobbat där va väldigt mån om hans hästar. Och...
Lantbruksdjur Alltså, äggfärger är ju otippat roligt! Vi hade från början bara Hedemoror, men nu har vi en salig blandning och vi köpte också avelsägg...
Foder & Strö Min häst hade kolik för många år sedan vid två tillfällen
Han har sedan dess alltid fått ljummet/varmt vatten i boxen. Dricker jättebra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.