Corax

Trådstartare
Jahapp... Är man korkad eller?
Jag har två feta (nåja)högtalare till min dator, men inte fan låter de nått.
Och jag har massa färger på moderkortet (bakom burken)så man liksom inte ska kunna göra fel. Men vad i helskotta låter det inte för?
Och inte har jag nå konflikter nånstans heller.

Hjälp!

Nån... :crazy:
 
Sv: Ljud?

Får högtalarna ström? Är de på? Sitter sladden i rätt hål på moderkortet? Är (ev.) drivrutiner installerade? Är ljudet på i datorn? Är inställningarna de rätta?
 
Sv: Ljud?

Min mamma hade två högtalare i ett år som inte "funkade"....men när man använde sig av power knappen gick dom helt plötsligt :rofl: :rofl: :rofl:
 
Sv: Ljud?

Jag hittar ingen powerknapp på dem, men annars skulle en sån sak vara så väldigt typsikt mig! :crazy: :o

Högtalarna får ström genom moderkortet? Finns just inget annat sätt att göra det på...
Och ena är kopplad till den andra och från den sistnämnda går det en kontakt ner till moderkortet. Den har både USB (?)och "vanlig" kontakt.
Har satt den vanliga i den färgen som kontakten har (blå).

Haha vilket språk man använder! :D

Har ingen aaaning om drivrutinerna är installerade.
Men jag har inga konflikter i enhetshanteraren i alla fall. Ljudet är på om jag kollar i "Ljud å multimedia".
Vad gäller inställningarna har jag inte den blekaste om de är rätt...

Kan man förrästen stänga av ljudet i Setup:en?
Kanske är värt att kolla!?!
 
Sv: Ljud?

Koppla in högtalarna i den gröna kontakten så ska du nog se att det går bättre sen ;).
 
Sv: Ljud?

Du har inte stängt av ljudet då? (du kan kolla ljudinställningar på kontrollpanelen).
 

Liknande trådar

Äldre Årets knasigaste rubrik men det är en jag måste ha svar på.. Kort sammandrag: Jag sålde min bil i augusti. Blev nerringd då jag la ut...
2
Svar
24
· Visningar
2 709
Senast: Raderad medlem 6459
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: cassiopeja
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 163
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp