Du måste mena Bregott med havssalt? Den är sjuuuukt god! Blir tyvärr rinnande väldigt snabbt i värme så i spanien så får man bre mackan inne i kylskåpet tror jag!OT har du smakat smör med havssalt? En riktig höjdare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du måste mena Bregott med havssalt? Den är sjuuuukt god! Blir tyvärr rinnande väldigt snabbt i värme så i spanien så får man bre mackan inne i kylskåpet tror jag!OT har du smakat smör med havssalt? En riktig höjdare!
Men? Var det inte i Spanien du var? Finns utmärkta sorter av flera inhemska fabrikat, "Mantequilla", som är smör. Att de inte förstått sig på att det helst ska gå att bre med (rapsolja) är en annan sak som man får lösa med gott om tid framme i rummet. Smaken går att ordna....
Du måste mena Bregott med havssalt? Den är sjuuuukt god! Blir tyvärr rinnande väldigt snabbt i värme så i spanien så får man bre mackan inne i kylskåpet tror jag!
Ah okej, då får det vara. Inga problemNej tyvärr, ost blir inte bra fryst. Det som fungerar är att riva den och använda till gratänger. Ost som är fryst blir för gryning (och enl mig äcklig) i konsistensen.
Alltså jag hänger inte med. Att smör heter mantequilla på spanska vet jag, eller syftar du på ett särskilt märke? Min sambo, spanjor, har levt hela sitt liv här utan att någonsin ha ätit nåt som smakar så gott som Bregott så jag har förutsatt att det är kört. Så kan du tipsa om nåt särskilt märke är vi båda otroligt tacksamma!Men? Var det inte i Spanien du var? Finns utmärkta sorter av flera inhemska fabrikat, "Mantequilla", som är smör. Att de inte förstått sig på att det helst ska gå att bre med (rapsolja) är en annan sak som man får lösa med gott om tid framme i rummet. Smaken går att ordna....
Nej jag menar smör, eftersom jag skrev det, kommer från Arla, svårt att hitta men slår Bregotts havssalt med hästlängderDu måste mena Bregott med havssalt? Den är sjuuuukt god! Blir tyvärr rinnande väldigt snabbt i värme så i spanien så får man bre mackan inne i kylskåpet tror jag!
Oj, en nyhet jag missat! Ska minsann ta ett snack med min handlare!Nej jag menar smör, eftersom jag skrev det, kommer från Arla, svårt att hitta men slår Bregotts havssalt med hästlängder
@niphredil : Nu bor ju du inte i Tyskland, men jag avled när jag snubblade över den här hemsidan: http://www.onfos.de/
Där kan man beställa ALLT från Sverige!![]()
Oj, en nyhet jag missat! Ska minsann ta ett snack med min handlare!
Men ÅH@niphredil : Nu bor ju du inte i Tyskland, men jag avled när jag snubblade över den här hemsidan: http://www.onfos.de/
Där kan man beställa ALLT från Sverige!![]()
Kaos och panik.Jag har jämt minst en Bregott i frysen.
Hur skulle det se ut om paketet i kylen skulle ta slut när affärerna är stängda..? :0o
Snarare Död och Ödeläggelse!Kaos och panik.
Ja, förstå då hur jag har det här...Snarare Död och Ödeläggelse!