Livet och allmänt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har hittills en nykter vecka och så ska den få fortsätta.
Jag såg att flera var oroliga för mig och det vill jag absolut inte att ni ska vara!
Har gått på AA möten nu tre dagar i rad. Och har kontaktat vården mer. Och massor av saker som hänt de senaste dagarna och jag har inte orkat skriva eller nånting här för jag känner att oavsett hur mycket jag gör så skulle jag alltid gjort mer och bättre och tyvärr orkar jag inte mer än det jag redan gör. Sen tillsätter jag mer hjälp allteftersom.
Låser tråden tills vidare men kanske låser upp den när jag är mer stabil. Men just nu är allt fokus på att vara nykter, jobbet och skolan.
Vi hörs och ni är bäst ❤️

Har flera gånger under dagen tänkt att nej tänk inte så här!
Nej sluta! Det räcker.
Blandat med positiva tankar. Sen nattsvarta.
Detta gör mig väldigt förvirrad. Frågar någon mig hur jag mår så vet jag inte vad jag ska svara. Kroppen känns sjuk men huvudet känns som om den skulle behöva en om programmering.
Tog inte medicinen mot alkohol i morse för ville se om det var den som gjorde mig dålig men jag har varit dålig ändå.
Inget överdrivet sug. Inga maniska tankar. Ingenting. Men en tomhet som inte går att fylls på något sätt speciellt inte när kroppen sviker. Hoppas mår ännu bättre imorgon för jag står inte ut att vara så här inaktiv. Har sovit en massa och när jag var i stallet blev jag helt slut för helt vanliga saker.
I och med att du skrivit om just ont i halsen så tror jag att du kan utesluta att det är medicinen mot alkohol. Så skippa för tusan inte en dag till, för det låter som att kommer komma ett större sug som ett brev på posten när du känner dig understimulerad pga att du är krasslig!

Att dricka vin och plugga hör ihop. Det känns så segt att läsa fast jag tycker att det är intressant egentligen men som sagt vinet saknas. Har druckit te istället men det är verkligen inte samma sak.
Det måste vara rött vin. Så jag får in kunskapen ordentligt.

Att dricka vin och plugga hör ihop. Det känns så segt att läsa fast jag tycker att det är intressant egentligen men som sagt vinet saknas. Har druckit te istället men det är verkligen inte samma sak.
Haha, jag tar för givet att du inser att det är en enorm motsättning, såklart får man inte in kunskap med vin ;) men jag fattar att du sammankopplar det med alkohol eftersom att du skrivit om att du brukat dricka vin när du pluggat förut.

Tog du medicinen idag?

Det är mycket du förknippar med att dricka rött vin. Jag hade nog förknippat plugga med att dricka te.

Jag vill inte vara sån här! Hur ska jag stå ut? Allt blir helt fel igen och det bara blir så här. Jag fattar inte är så jävla arg och samtidigt lättad.

Jag skulle plugga och sen när partner kommer hade jag tänkt att jag skulle fixa mat mm men jag gör allt helt fel. Allt är helt fel 😭

Men du.
Du m å s t e försöka släppa kraven på dig själv. Du har just varit/känner dig låg/krasslig, du går igenom nånting jättestort.
Du måste ingenting, förutom att ta det lugnt, gå på möten och ta hand om dig själv.

Får inte skriva mer för då blir tråden låst och jag får skämmas ännu mer. Mer än jag redan gör.
Jävla idiotiska helvetes människa. Förtjänar att någon slog till mig HÅRT och massor

Klarar inte av att berätta att jag druckit/dricker för honom. Orkar inte se oron. Besvikelsen.
Måste skärpa till mig har fortfarande lite tid på mig

Jag vet att det är fel. Men så fantastiskt samtidigt ❤️
Tack för era fina ord ❤️
Jag ska bli nykter men inte ikväll.
Kommer säkert ångra mig men kan inte stoppa detta. Jag bara måste så är det.
Ha det så bra ❤️

Det kommer vara helt uppenbart att jag druckit om jag inte slutar NU men det går som inte. Kommer vara uppenbart. Han ser igenom mig direkt. Imorgon har jag en viktig dag. Får inte förstöra

Har redan gått över gränsen. Försöker plugga men går inte. Först gick det inte för att jag inte drack och nu går det inte för att jag dricker 😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 679
Senast: Rosett
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 061
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Let's be honest. Jag mår skit. Jag trivs med både personal och butiken Jag arbetstränar på så har inget med det att göra. Att jag ens...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: astronaut
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ..... Ungefär april-juni är de månader som jag tycker det känns bra på jobbet. Jag tror att det beror på att dagarna då börjar bli...
Svar
0
· Visningar
368
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama