Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan få mitt elände, byter lätt bort det.
Nja, jag har förvisso ingen kvarskatt, bilen är dock inte besiktigad, sommardäcken är inte på, hästtransporten är inte besiktad, obefintligt sexliv och ja hyran är betald me eller lär bli när lönen kommer.Allt rakt av eller bara kvarskatten?
Nja, jag har förvisso ingen kvarskatt, bilen är dock inte besiktigad, sommardäcken är inte på, hästtransporten är inte besiktad, obefintligt sexliv och ja hyran är betald me eller lär bli när lönen kommer.
Är inte det en bra siffra?Ah det är sex du är ute efter
golit har det lite för bra just nu. Fick ingen kvarskatt, oanständigt sexliv, bilen gick igenom besiktningen och hyran är betald. Tecknen i skyn är goda och horoskopet lovar gott.
ge mig lite elände.
Du kan få min kvarskatt.
golit har det lite för bra just nu. Fick ingen kvarskatt, oanständigt sexliv, bilen gick igenom besiktningen och hyran är betald. Tecknen i skyn är goda och horoskopet lovar gott.
ge mig lite elände.
Du behöver lite drama? Jag skulle kunna volontärkonkurera om den du har sex med. Eller om dig. Jag måste fundera lite på den saken, kan inte bestämma mig.golit har det lite för bra just nu. Fick ingen kvarskatt, oanständigt sexliv, bilen gick igenom besiktningen och hyran är betald. Tecknen i skyn är goda och horoskopet lovar gott.
ge mig lite elände.
FYI, pensionsinkomster beskattas med högre skattesats än arbetsinkomst.Behöver man inte inkomst då?
Du behöver lite drama? Jag skulle kunna volontärkonkurera om den du har sex med. Eller om dig. Jag måste fundera lite på den saken, kan inte bestämma mig.
Donald Trump.
FYI, pensionsinkomster beskattas med högre skattesats än arbetsinkomst.
Det lär du bli varse.
Jag väntar på domen mot mitt ex som misshandlade mig rätt rejält, försöker hantera ångesten som kommer därifrån, hantera mitt ätstörda beteende som hotar att kasta mig rätt in i ett återfall i ätstörningen och oron över vad cellförändringarna innebär. Du får gärna överta det några dagar. Men jag gick isf plus hos Skatteverket.