Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har riktigt bra bredband. Men för mig är det datorns prestanda som jäklas... sambons dator är mycket bättre. Så trots att vi sitter på samma bredband så är det en stor skillnad på liven.
Den största skillnaden för mig är "gamla" eller "nya" sidan. Kör jag nya sidan, så buffrar det förr eller senare. Kör jag gamla classic-sidan, så fungerar det för det mesta klanderfritt. Antingen kör man i VLC eller i Windows Media Player.
Om jag ska "hacka" lite, så är det ganska fantastiskt att ATG satsade sjukt många miljoner på nya "atg.se". Sidan har konstigt nog blivit prisbelönt. Jag undrar vilka kriterier som ställdes? Kunderna verkar inte vara lika imponerade, eftersom hälften av ATG's kunder väljer classic-sidan före. Det är ett sjukt dåligt betyg. ATG kan alltså inte stänga ner den gamla sidan, trots att de byggt en ny sida. Det känns nästan unikt...
http://www.travnet.se/www/public/webb/default.asp?infoID=55449&infoTyp=nyhet
Jag kör på 800 kbit/s varianten i Windows Media Player och har dragit HDMI-kabel till TV'n. Det blir riktigt bra bild på 46" LCD-TV.Ja, verkligen fantastiskt... Kunderna är ju inte nöjda. Classic fungerar mycket bättre, buffrar nästan inget, men bilden är mycket sämre. Blir verkligen inte bra om jag kopplar datorn till tv, så jag får titta litet. Jag kör classic i windows media player, blir det kanske bättre bild i VLC?