F
forlana
Vi står i samma stall, hon tycker stallet är "skit". Det finns två stycken ridhus, "lilla" och "stora".
Konversation mellan mig och henne (på MSN):
Hon: Om man har en häst på vintern som inte kan gå i lilla ridhuset hur gör man då? Eftersom det är lektioner fram tills halv 11 i stora.
Jag: Men du kan ju inte säga att X är skit bara för att din häst är väldigt kraftig?
Hon: Du det är många hästar som inte kan gå i lilla.
Jag: Som?
Hon: X, X och X, och de andra storhästarna. Det är inte bra för stora hästar att gå i ett sånt litet ridhus. Inte för din häst heller.
Jag: Varför skulle det inte vara bra?
Hon: Så lite utrymme?
Jag: Ja och det skadar hästen för att...?
Hon: Ajja du får rida där om du vill! Men för storhäst är det för lite utrymme!
Jag: So what om det är litet? Jag förstår inte på vilket sätt det skulle SKADA hästen?
Hon: Jag har inte sagt att det SKADAR!!!!!!
Jag: Varför skulle det då inte kunna gå att rida där för att det är litet?
Efter den frågan blev jag blockerad av henne. Jag tolkar det som att hon inte själv vet svaren på mina frågor... Hon blockerar mig och undviker att svara på det jag frågar om.
ÄR det skadligt för hästar att gå i ett litet ridhus? Har ingen aning om måtten, men jag kan tippa att det ligger på runt 25 x 50. (Kan skaffa fram exakta mått.) Isåfall, på vilket sätt? Tacksam för svar!
Konversation mellan mig och henne (på MSN):
Hon: Om man har en häst på vintern som inte kan gå i lilla ridhuset hur gör man då? Eftersom det är lektioner fram tills halv 11 i stora.
Jag: Men du kan ju inte säga att X är skit bara för att din häst är väldigt kraftig?
Hon: Du det är många hästar som inte kan gå i lilla.
Jag: Som?
Hon: X, X och X, och de andra storhästarna. Det är inte bra för stora hästar att gå i ett sånt litet ridhus. Inte för din häst heller.
Jag: Varför skulle det inte vara bra?
Hon: Så lite utrymme?
Jag: Ja och det skadar hästen för att...?
Hon: Ajja du får rida där om du vill! Men för storhäst är det för lite utrymme!
Jag: So what om det är litet? Jag förstår inte på vilket sätt det skulle SKADA hästen?
Hon: Jag har inte sagt att det SKADAR!!!!!!
Jag: Varför skulle det då inte kunna gå att rida där för att det är litet?
Efter den frågan blev jag blockerad av henne. Jag tolkar det som att hon inte själv vet svaren på mina frågor... Hon blockerar mig och undviker att svara på det jag frågar om.
ÄR det skadligt för hästar att gå i ett litet ridhus? Har ingen aning om måtten, men jag kan tippa att det ligger på runt 25 x 50. (Kan skaffa fram exakta mått.) Isåfall, på vilket sätt? Tacksam för svar!