Liten Shibatös

MissFideli

Trådstartare
Min systers fodertik, visst är hon väl vacker?

ichi.jpg

Sv: Liten Shibatös

Men vad lustig den ser ut! Jag börjar tänka på leksakshundar! :angel:

Men helsöt var hon, helt klart! :):)

Gu' va' söt! :love:

Näst efter favoritrasen VGS (som enligt mig har allt) är shiban en ras som tilltalar mig mycket. Jag älskar deras utseende och pälsen är bara helt underbar.

De ser ut lite som katter, tycker jag själv och har även hört från andra.

Sjukt söt :love: Om det inte vore för deras psyke hade jag nog haft en sån! Men de passar mig inte riktigt, haha.

Visst är dom fina? Jag hade aldrig sett (eller ja, vetat om att jag sett) en innan min syster köpte sin hane.

Jag tycker dom är helmysiga. Förvisso är det urhundar och det märks, men ändå.

Jag vet faktiskt inte :o
Stämmlocks Atarashii Honto är pappa iaf och om jag hittat rätt så är Honto-No Narita mamma.

Min syster har en hane från Honto-No också. Men lilltjejen är inte därifrån, dock har dom samma pappa.

Jag vet faktiskt inte :o
Stämmlocks Atarashii Honto är pappa iaf och om jag hittat rätt så är Honto-No Narita mamma.

Min syster har en hane från Honto-No också. Men lilltjejen är inte därifrån, dock har dom samma pappa.

Aha ok :) Tack så mycket för infon!
Känner ett gäng trevliga Shibor :)
Var och kikade på Shibaspecialen i Enköping iår.

Som sagt, det är ju urhundar och så är nog dom flesta ur det "paketet". Tjejen på bilden ovan är faktiskt rätt lättinkallad so far, men hon är inte året än.

Som sagt, det är urhundar.

Stämmer bra :D
Lilla Ichi är det. Som inte är så liten längre. Och en riktig liten sötnos :love:

Tenno är pappa till syrrans egen Shiba också. Men han har en annan mamma.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 948
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 070
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka