Liten ridhjälm

tio-i-tre

Trådstartare
Var kan man få tag på en liten ridhjälm, typ strl 48-50? Min lilla tjej vill alltid använda min och den trillar ner på näsan... :banana:

Sv: Liten ridhjälm

Har du hört i din ridsportbutik om du kan specialbestätta en liten hjälm? Vet att GPA finns i ministorlekar :)

Har bara kollat hastigt på H***s och B****s och minsta strl var 52 tror jag. Får väl kolla/ringa till närmsta butik.
GPA blir i dyraste laget för en 2-åring tycker jag. Det får hon allt vänta lite med (unnar inte ens mig själv en GPA).
Men tack i alla fall. :bow:

kan hon inte använda en cykelhjälm av bra modell, vissa hjälmar är ju tom gjorda som cykelhjälmar fast svarta.

Equinet har Jofas klassiska hjälm i strl 49/50. Den kostar 355:- där. Den borde ju också gå att köpa eller iaf beställa i din närmaste ridsportaffär.

Jag köpte nyligen en hjälm (Källqvists) till min 3-åring på G-K i Ullared. Kostade 69:- :)
Nån butik som säljer Källqvists grejer kan säkert beställa hem åt dig.
Troligen inte till det priset ifs. :angel:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är på jakt efter en ny ridhjälm då den jag har nu har alldeles för dålig ventilation! Min upplevelse är att många...
Svar
3
· Visningar
513
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka