Jag tycker fortfarande gullris.Visa bifogad fil 97878
Och denna , om deras något som ska väck eller vara kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker fortfarande gullris.Visa bifogad fil 97878
Och denna , om deras något som ska väck eller vara kvar
Vad gör man åt deJag tycker fortfarande gullris.
LUPIN!!!Visa bifogad fil 97877 vad är detta ?
Ingenting?Vad gör man åt de
Jag behöver lite skugga till min tayberry buske så den får stå kvar så sköter jag om den med..Ingenting?
I en rabatt som man aktivt sköter kan de vara kvar - om man gillar dem.
Invasiva är de på.orörd icke skött mark. I det vilda.
Jag har en planta i ett hörn av gräsmattan. Jag till och med gödslar den lite Den snarare kämpar för att överleva i den magra jorden under lönnen.
LUPIN är annat. Jag hade en liknande rabatt som jag noga rensade 2012. Fortfarande kommer det fröplantor. Lupinfrön lever i tjugo år. Sjuttio år har rapporterats. Tur att fröplantorna är små.
Jag ger mig det är definitivt Kanadensiskt gullrisJag tycker fortfarande gullris.
Vill du ha kvar den så tar du bort blommorna direkt när de blommat över. De börjar bli ett plågoris i naturen med spridning i paritet med LupinenVad gör man åt de
Okej då vet jag , jag är helt ärlig. Jag är grön på detta området att ha rabatt. Har annars haft balkong eller mina saker i krukor, men här får man sköta de hur man vill. Tycker de är avkopplande efter jobbet att bara gå ut och pysslaVill du ha kvar den så tar du bort blommorna direkt när de blommat över. De börjar bli ett plågoris i naturen med spridning i paritet med Lupinen
Eh, de hittade lupinfrö i permafrosten som de testade att plantera. Det groddeIngenting?
I en rabatt som man aktivt sköter kan de vara kvar - om man gillar dem.
Invasiva är de på.orörd icke skött mark. I det vilda.
Jag har en planta i ett hörn av gräsmattan. Jag till och med gödslar den lite Den snarare kämpar för att överleva i den magra jorden under lönnen.
LUPIN är annat. Jag hade en liknande rabatt som jag noga rensade 2012. Fortfarande kommer det fröplantor. Lupinfrön lever i tjugo år. Sjuttio år har rapporterats. Tur att fröplantorna är små.
Rätt läckert ändå. Envis liten jävel det där.Eh, de hittade lupinfrö i permafrosten som de testade att plantera. Det grodde