Liten ledlampa

Emmie_75

Trådstartare
Jag letar efter en liten ledlampa att ha på kisses halsband. Vi bor ute på landet med obefintlig trafik men jag vill ändå vara säker på att hon syns ordentligt.
Alla jag hittar blinkar eller så är de för stora. Jag vill att den ska vara max 2 cm och lysa med ett fast sken. Någon som vet vad jag kan hitta detta?

Vet inte var de finns men sådana som man hänger i dragkedjan på jackan? Har sett många som har så, speciellt barn. Inte mycket till hjälp kanske...

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 706
Senast: Frida.G
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
427
Senast: KeeNine
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
970
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 886
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama