Liten klippmaskin?

Unafraid

Trådstartare
Jag har en stor klippmaskin som jag är jättenöjd med, men jag skulle vilja ha en mindre till huvud, öron, eventuellt ben.

Tips? Moser max? Den kommer inte användas många timmar per år, så inte något för mer än max 1000kr, eventuellt dyrare som man kan köpa begagnat. Någon på buke som har en över? :D

Kolla på Andis AGR (AGRC+). Funkar att halvklippa hästar med, en av dem är sladdriven, den andra batteridriven men samma maskin i grunden. Den är väldigt TYST, liten, lätt och ligger bra i handen. Ligger en liten bit över din budget men håll utkik efter en begagnad sådan.

Kolla på Andis AGR (AGRC+). Funkar att halvklippa hästar med, en av dem är sladdriven, den andra batteridriven men samma maskin i grunden. Den är väldigt TYST, liten, lätt och ligger bra i handen. Ligger en liten bit över din budget men håll utkik efter en begagnad sådan.
Tack, ska kolla upp det :D

Jag köpte en hundtrimmer för 350kr på lidl och jag lovar att det är den bästa lilla trimmern jag använt! haha. Har jobbat i stort tävlingsstall med riktigt dyra sladdlösa trimmers men denna är minst lika bra. Riktigt tyst också, lite meckigt med sladden såklart men blir mycket mer drifttålig än en sladdlös. Klipper huvud/ben/sår/öron osv.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 976
Senast: Enya
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 935
Senast: Roheryn
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
362
Senast: Fetaost
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
971
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama