Liten hyllning till min son! (Bilder)

Bebben

Trådstartare
Här är några vackra kort, som jag fick hem idag. Dessa togs för några veckor sedan, av min syster som är fotograf. Visar ett urval, dom bilder som innehåller mest känslor för mig.

Det är nästan konstigt hur full av kärlek man kan bli, när man ser sin knasiga lilla unge såhär på bild :love:
Hoppas ni njuter av bilderna lika mycket som mig!

spep13-copy.jpg
Sebastian helt naturlig. Han har alltid kladd, sand, snor eller annat i ansiktet ;)

spep8-copy.jpg

spep10-copy.jpg

spep11-copy.jpg

Sv: Liten hyllning till min son! (Bilder)

Underbara bilder. Jag kan verkligen förstå att du lägger ännu mer värde i dem, du som känner denna lilla grabb och kan se hans pesonlighet i bilderna.

Tack! Ja, för mig är bilderna laddade med mycket känslor, eftersom jag vet vad han gör/tänker på allihopa. Då betyder allt så mycket mer.. På sista bilden försöka han lista ut hur han ska få ren sin älskade napp från sanden :angel: :love:

:eek: så lik sin pappa :D

Men så underbara bilder :love:

Fiiiina *Sparar ner så det ryker*

jättevackra!!! fuskigt att alla har fotografsläktingar/kompisar utom jag! får nog se över kompiskretsen :D

Ja, det är rätt kul att ha faktiskt :D Fast hon uppskattar mest att fota sonen, vilket ju är kul förvisso. Men jag hade velat ha lika vackra bilder på mina hundar med, men hon tycker att det är tråkigt att fota hundar.. :angel: Fast jag fick några fina bilder på ena vovven med i alla fall, så att man kan visa upp honom också.

Lik sin pappa? Du, jag ska scanna in ett kort på mig som liten när jag är uppe i Sthlm nästa gång, det är i princip en kopia av bild nr 2 här. Vi ser ut som enäggstvillingar :eek:
Fast han har verkligen drag från sin pappa också, det börjar synas mer nu.. All hans släkt på pappas sida blir helt till sig vid släktträffarna, eftersom dom "minsann får se en liten mini-D" :rofl:

Och tack alla för dom snälla kommentarerna! Jag förstår att det är svårt för folk som inte känner honom att se samma saker som jag gör, men jag tyckte att bilderna i sig var himla vackra också - och ville dela med mig :)
Jag är stolt över min mycket duktiga syster också! Hon är egentligen en fashion/fine art-fotograf, men är riktigt duktig på portträtt och sånt också.

Fantastiskt fina bilder :love:! Och det är som andra skrivit; de blir ännu mer fantastiska för den som känner till tankarna och känslorna bakom bilderna.

På Vikkes dagis finns det bilder på barnen ovanför respektive namnskylt ute i kapprummet och Vikke ser mycket koncentrerad och nästan lite ilsken ut på sin bild. Alla andra barn ler stort på sina bilder och jag skrattar varje gång jag lämnar och hämtar sonen, för den koncentrerade, ilskna blicken är verkligen han. Han är inte ett bautastort leende och en öppen famn, han är en "Ska du få mig att le får du banne mig anstränga dig ordentligt eller ge mig en kaka!"-man. Och det är så fascinerande hur väl denna enkla bild med dåliga skärpa fångat hela hans personlighet :D.

Ja, det är helt otroligt hur bilder kan fånga så mycket ibland! Min syster fotade honom även vid 3 mån ålder, och sen 15 mån ålder också. Lika underbara bilder där verkligen.. Kommer att vara helt underbart att ha sen när han växer upp!

Jag menar, tänk när ungen kommer hem och är lika skäggig som sin pappa, målbrottet i rösten och är längre än mig.. Då ska jag plocka fram dessa :D

Jag fick gåshud av den sista bilden!
Den är otroligt vacker!

Vilken härlig liten kille du har :D

Ja, han är härlig!

Ska bli spännande att ta kort i studio sen också :)

Jag förstår att det ska bli roligt och spännande!
Min lille kille är åtta år nu så honom skulle jag väl få hota in i en studio.. Tuff som en bandyboll :p

Han är ju så söt den killen!!!:love:
Jag har ju kort på honom ju!!!:D
Vill du ha??:D

Haha ja, det är just därför jag försöker bunkra upp nu när han inte har lika mycket att säga till om :D

Förhoppningsvis kan väl syrran lyckas sno åt sig några foton även i äldre år, släkten brukar kunna fjäska fint.. ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka