Liten börjar bli stor... (bilder)

Sv: Liten börjar bli stor... (bilder)

Ja alltså han ser förskräcklig ut :(
Han ser ut som ett benrangel och inte en sjumånaders hane...
Man märkte första dagarna att han skäms över det också.
Och så fryser han så att han skakar så fort man står still utomhus, han är ju inte vara van att vara "naken"

Näe men stackars lillen...:(
Men varför rakade hans ägare honom öht för? spc Så (fult och) kort??
 
Sv: Liten börjar bli stor... (bilder)

Om något är fult så är det just att klippa så.

Du tycker det??
Ja smaken är väl som baken-och alla kan tyvärr inte ha bra smak:devil:

Näe men du kanske har sett fula klippningar av den typen,men det är faktiskt den "frisyren" som passar en cocker bäst-Om man nu ska klippa den!
och det är även en sådan klippning som de flesta cocker ägare/uppfödare använder sig av...Men som sagt-smaken är som baken;)
 
Sv: Liten börjar bli stor... (bilder)

Nä bevisligen har ju alla inte det, bra smak alltså! ;)

De amrisägare/uppfödare jag vet om/känner klipper inte på det viset du beskriver. Om man klippt ner hunden helt över kroppen/ryggen är det inte snyggt att lämna lång päls vid öron, ben och svans, skulle se jättekonstigt ut.

Men men, spela roll, :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 077
Senast: lundsbo
·
K
Övr. Hund Nu har min älskade lilla flicka vandrat över till andra sidan. Jag hoppas så innerligt att Kaisas uppfödare Dorthy stod och tog emot...
2
Svar
26
· Visningar
2 199
Senast: R8n
·
P
Övr. Djur Okej.. Nu hade jag tänkt att dela med mig av min lilla "askungesaga" om våran kanin.:D I området där jag bor fanns det under en kort...
Svar
8
· Visningar
1 521
Senast: pluppalot
·
Övr. Barn Ångestnivån stiger här i mammahjärtat när 6-åringen visar mer och mer stress-symtom Hur kan man lösa umgänge/boende med båda...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
40 697
Senast: Bellami4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp