Liten blir stor

T

Tiggertjejen

Tiden går fort och igår fyllde lillkillen 5 månader!
En utställning har vi hunnit med och det gick bättre än vad jag trodde, fin kritik fick han också. Sen att han bajsade i ringen talar vi tyst om.
Resultatet efter utställningen:)
PICT1109.jpg


Också en bild på stora killen som han börjar bli:)
PICT1098.jpg


:love: :love: :love:
 
Sv: Liten blir stor

hehe, just det där med att bajsa i ringen är ngt jag är (skit)rädd för att det skall hända på framtida utställningar.

Man kan gå flera kilometer med vårna kille utan resultat, men sätter man sig sen i bilen o drar ner på stan en vända kan du ge dig f*n på att han sätter sig mitt på stora gatan under rusningstid :rofl:

/Tobbe
 
Sv: Liten blir stor

Man kan gå flera kilometer med vårna kille utan resultat, men sätter man sig sen i bilen o drar ner på stan en vända kan du ge dig f*n på att han sätter sig mitt på stora gatan under rusningstid :rofl:

Och jag tackar GUD att min hund faktiskt går och skiter på komando!:o :angel: :bow: :rofl:

Fråga mig inte HUR vi lyckats med det-för det vet jag inte själv,inget planerat iaf,men säger man "gå och bajsa",ja då går han och bajsar:D

TS: Sicken fin och Stor kille du har nu:love:
 
Sv: Liten blir stor

Det var inte så farligt och domaren missade det dessutom, inte för att det hade spelat någon roll;)

Men vi får hoppas att han kan hålla sig på nästa utställning:)
 
Sv: Liten blir stor

Man borde väl få bonuspoäng för bajs i ringen? Krävs en rätt cool hund för det, skulle jag säja.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 168
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 634
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa I tisdags blev min hund attackerad oprovocerat av en annan hund där ägaren inte kunde kontrollera hunden. Min lilla kille på 7 kg hade...
Svar
10
· Visningar
1 994
Senast: Lillkin
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 811
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp