Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skulle vilja ha lite råd om denna häst. Vad tycker ni om henne. Är inte min men funderar på att köpa henne. Ägaren vill också ha ett utlåtande. Jag som tagit kortet.
Hon är en bruksnordis som bara gått och skrotat i en hage i närmare 10 år sen hennes husse dött. Och de som har henne nu ger henne bara mat och vatten samt hovvård. Skulle tro hon är runt 20 år.
Kommer ha henne som skogsmulle. Hade hand om henne för några år sen men då red sambon henne och jag unghästen. Hon vart jätteglad när hon fick börja arbeta men sen kunde ja inte ha kvar unghästen så då blev det att vi inte åkte ut längre, men nu bor jag 1 kilometer i från henne. Så kan rida hem henne . Hon är jättesnäll så länge man pysslar med henne också, tar man bara ut sin egen häst blev hon arg och både sparka och bet. Så hoppas hon skulle trivas hos oss. Så fort jag är frisk från denna envisa förkylning ska jag prata med ägaren.
Bild från när jag red henne.
Kommer dock inte rida på pessoat sen. Var inte så bra på pessoats verkan vid den tiden, men vet bättre nu.
man får ju fodra med förstånd, och allt utöver det hon gör när hon inte går i hagen är ju motion, och bränner kalorier och ökar behövet av mat. Så ökad motion kommer ju gäöra sitt ill! Ser ut att vara en snäll och trevlig! Kul om hon får ett nytt hem och få börja jobba lite!
Jo ja och sambon tog hand om henne nästan ett år då jag hade unghästen. Sambon komme rju bli gladast om hon kommer hit. Hon är även inkörd och blivit körd för massa redskap. Men får nog börja med och tömköra henne och gå promenader. Tror inte hennes sadel passar nu.
Skola & Jobb Det är väl ganska talande att svenska riktlinjer för utredning av adhd och autism båda trycker på att underdiagnostik förekommer. Trots...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.