Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad gulligt! Såg på ena bilden att du också har katt hemma. Hoppas Zingo är snäll mot kissen.
Min Ludde tycker om katterna, även om de kanske inte är bästa vänner direkt.
En riktig gosing. Minns med saknad och glädje min lille Tuzzen när han var valp. Påminner om honom. Sen har du hittat ett verkligt tufft namn, jag älskar hundnamn med Z i. Otroligt söt, lyckliga du. Ge honom en kram från mig.
Han är ju helt bedårande!
Men ack vad tiden går fort! Vår lilla dam är snart 5 månader, och hon var så liten som din är nu, när vi fick henne då hon var 8 veckor. De växer så fort! Även om hon är väldans liten fortfarande
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.