N
nettanbabe
mitt sto har gått över tiden nu 7 dagar..hur många dagar brukar dem flesta gå över o hur många veckor får dem gå över innan man ringer vet...inte aktuellt nu ju men så man vet..sen tycker jag hon känns skum under magen..typ bakre delen under magen fram mot juvret e hon svullen sen när man trycker så ser man var man tryckt precis som i en deg...samlar ston oxå på sig vätska som människor gör....hon verkar inte ha ont av det iallafall..det ser nämligen likadant ut som mina ben gjorde när jag va gravid.,..( o tryckte..) juvret har börjat svälla lite ena sidan lite mer än andra..e det normalt...det har svullnat nån gång innan oxå men sen försvunnit för att sen komma igen.....hur vill stoet oftast ha det när dem fölar...vet ju att dem vill ha lugn o ro o d har hon ju ger henne bara mat i hagen o kollar juvret sen kollar vi bara ut genom fönstret om nåt händer..hon har gått i hagen inne vid huset ¨på nätterna så man kan se henne + att det känns som det e lugnare för henne eftersom hon har 3 väggar runt om sig o sin lilla kompis...eller ska jag låta hon stå kvar i den stora hagen som e helt öppen bredvid hennes andra kompisar..??.m.v.h jeanette