Lite fler bilder...

Gumman

Trådstartare
Kevin har hunnit bli 2,5 månad..och han fortsätter att vara lika mysig. :love:
Han har hunnit gå på restaurang och mysa med hundarna förstås!:love:
Picture014.jpg


Picture485.jpg
 
Sv: Lite fler bilder...

Naw! Han är så sööööt! Pluttesnuttegull! :love:

Så skönt han ser ut att sova på bordet! :)

/Timsetim
 
Sv: Lite fler bilder...

Kevin har hunnit bli 2,5 månad..och han fortsätter att vara lika mysig. :love:
Han har hunnit gå på restaurang och mysa med hundarna förstås!:love:
Picture014.jpg


Picture485.jpg

Men vilken söt unge!(& jag brukar inte tycka att ngn annan än min egen bebis är söt:angel: )
Vi har uppenbarligen samma smak, min son har oxå de där byxorna med en ekorre på:D
 
Sv: Lite fler bilder...

Kan ni förstå att jag är helt såld i min lilla pojke? :love:

Allra helst när han jollrat ett tag och ler så man smälter varje gång! :love:

Han är en riktig raring och väldigt social. Han är lättsam och rolig. Någon enstaka vaknatt har jag haft med honom hittills. :love:
 
Sv: Lite fler bilder...

Hoho, jag läste att han var fem månader, och tyckte det var skumt att han var så åldermässigt lik min 10-veckors :angel:
 
Sv: Lite fler bilder...

Visst är det så? Jag brukar heller inte tycka att andras ungar är söta, men ibland är dom helt bedårande... :love:
 
Sv: Lite fler bilder...

hihi...lite kan man bli lurad när man börjar prata i månader.. han är 11 veckor på lördag...
 
Sv: Lite fler bilder...

Vad söt han var din son. Kan han nte skänka lite hår till min dotter? Hon har skavt av sig massa av det hon hade då hon föddes.
 
Sv: Lite fler bilder...

Det var inte liiite hår han hade heller din bäbis!!! :) Men jag såg ju på BB att det fanns bäbisar med tjockt hår...Men söt är han ju... :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vad föredrar ni till era barn? Har alltid tänkt att jag vill ha mina barn i en liten byaskola för att jag själv gick 2år i en liten...
2
Svar
20
· Visningar
2 610
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Gifar, snurrande bilder, saker som rör sig i en bild osv. Jag vet faktiskt inte vad det kallas men jag tänker att alla som har sociala...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 834
Hundavel & Ras Har försökt posta denna tråd 2 ggr under morgonen nu, men det har strulat. Provar igen: Jag är förnärvarande hästägare. Hästen är ingen...
2
Svar
24
· Visningar
2 112
Senast: Fetaost
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag har vi åkt till en stuga som vi ska vara i en vecka. Eller det är väl ett hus ingen stuga men iallafall. Men ja det är väldigt...
Svar
11
· Visningar
1 047
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp