Lite filmklipp (kass kvalité)

Sv: Lite filmklipp (kass kvalité)

Vilken otroligt glad och söt hund. :love:
Det rent tekniska överlämnar jag till någon annan. Jag blir bara glad av att se en viftande hundsvans under träningen. :D

Det ser jättebra ut, och jag gillar hunden är så glad. :D

Jag tycker också att det såg jättebra ut :)
Tänk bara på att inte bli "hängande" med handtecknet i inkallning med ställande.
Handtecknet ska inte vara längre än ett muntligt kommando men du håller handen kvar i luften rätt länge!
KUL MED FILMER :D

Tycker också det ser trevligt ut, däremot roligt och långt ståkommando i rutan :D

Vilken otroligt glad och söt hund. :love:
Det rent tekniska överlämnar jag till någon annan. Jag blir bara glad av att se en viftande hundsvans under träningen. :D

Hihi, hon tackar så mycket (med ääännu mera svansviftningar)! Tycker själv att hon är rätt fulsöt, men hon är otroligt trevlig att jobba med och tycker allt är kul! :)

Jag tycker också att det såg jättebra ut :)
Tänk bara på att inte bli "hängande" med handtecknet i inkallning med ställande.
Handtecknet ska inte vara längre än ett muntligt kommando men du håller handen kvar i luften rätt länge!
KUL MED FILMER :D

Det ska jag tänka på! Det är det som är så himla bra med filmer också, man ser alla fel man gör själv!

Fler kommer!

Liknande trådar

Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 853
Senast: Varmblod90
·
H
Övr. Hund Tänkte uppdatera om min svartvita fina tjej och hur vinden bara kan vända bara man släpper taget och inte bara fokuserar på...
Svar
5
· Visningar
1 124
Senast: Hjalti
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 200
Senast: squarepants
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 569
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård