Lite dum bettfråga!

V

Vilda_matilda

Jag har köpt ett stångbett nu, har lånat ett innan men har nu köpt det var fullt fokuserad på att det skulle vara utformat så som det bettet jag lånat så att jag inte märkte att det inte fanns några "ringar" till kedjan som går under hakan. skall man sätta den kedjan där man sätter sidostycket eller? behövs det ingen kedja? lätt förvirrad:D

Sv: Lite dum bettfråga!

tackar! tänkte att det måste ju vara så! men blev lite förvirrad när bettet jag har lånat har liksom som ringar bredvid/snett under där sidostycksringen är.. men ok! då kan jag sova lugnt inatt innan jag premiärrider imorrn.! tack så mycket

Sv: Lite dum bettfråga!

Japp,men även om det finns ringar vid själva mundelen som det finns på en del bett så ska kedjan sitta i sidstyckeringarna.

Lycka till!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 238
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 812
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 619
Senast: Ceta
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 990
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Valp 2025