Lite av en spinn-off.

Status
Stängd för vidare inlägg.

bumpo

Trådstartare
Jag har läst flera trådar om stolta föräldrar. Och inget fel i det alls. Det som jag nu tänker dela med mig av den oerhörda stolthet jag känner över mina brorsbarn.

Det är egentligen konstigt hur de berör mig och mitt hjärta på det sätt de gör. De är helt underbara. Alla 4. Och jag har fått höra av en del att så kan du ju inte känna, det är ju inte dina barn..... Joo det kan jag visst. När H t ex kommer med en teckning som han har gjort av en traktor, inte så värst likt men va skam, han är inte så gammal.. Eller när T släpper taget om bordet eller vad hon nu har stöd mot och står helt själv.. Eller när J kom hem från skolan och hade haft alla rätt på veckans ord för första gången. Eller när JJ håller nollan när han står i mål... Där är de helt fantastiska.

Jaa, kan man vara en omåttligt stolt faster utan att verka suspekt?
 
Sv: Lite av en spinn-off.

Barn behöver vuxna runt om sig som är stolta!:love: :bow:
 
Sv: Lite av en spinn-off.

Det är sant. Och det är jag och hela min familj om dessa små och större genier!!:love:

Ibland undrar jag om mina kommande barn kommer att bli lika beundrade av mig som brorsbarnen..:angel:
 
Sv: Lite av en spinn-off.

Det är nog inget konstigt. Jag kan bli stolt och gråtfärdig av att se en unge klappa om sin ponny efter en bra prestation, fast jag inte sett dem förr, varken djur eller barn.
Lika förbannad som jag kan bli av att se ungar som inte visar respekt för andra människor eller djur.
Tror det är inbyggt.
 
Sv: Lite av en spinn-off.

Jaa, kan man vara en omåttligt stolt faster utan att verka suspekt?

Det kan man absolut! Mina syskonbarn är oerhört viktiga i mitt liv.

Fine-stolt moster (och även stolt mamma, men det var ju inte det tråden handlade om ;) )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Har en 26 åring som nu senaste vinter, hur vi än försökte, inte blev till något. Han var undernärd (inte smal), bukig, glanslös, hålögd...
Svar
12
· Visningar
3 444
Senast: Ridinglady
·
Skola & Jobb Ni ser rubriken... Jag är nära att bli erbjuden en ny tjänst på mitt jobb och jag får uppriktigt sagt nästan panik..! Jag vet varken ut...
Svar
12
· Visningar
1 176
Senast: Smulu
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 836
Senast: Varmblod90
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 607
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp