Lisa 18 år

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Pippi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 261
P

Pippi

Här är beviset för att det jag sa tidigare är sant! Att katten sover på tangentbordet.....

dPicturesRollLargeImage026_28A.jpg

Sv: Lisa 18 år

"Det var väl också ett väldigt tjat om att detta skulle vara en olämplig plats att sova på? Ja, ja jag skall gå..."

dPicturesRollLargeImage022_24A.jpg

Så gör min katt med...Nisse heter han och har nästan samma färg o päls som din...kul med flera galningar... :love:

MissFideli skrev:
Mycket vacker katt. Ser ut att ha en himla pondus.

Jo, det är en bestämd dam! Hon tar INGEN skit! Det är hon som är flockledare, jag har ju tre kattor till. Kattgubben är väl ungefär dubbelt så stor som den här honan, men hon behöver bara ge honom en blick, så slänger han sig på rygg direkt.

den katten var verkligen vacker :love: :)
sött att den sover på tangentbordet också :bump:

Dom flesta katter är ju väldigt tydliga i sitt minspel och sin utstrålning. Min Fia är extremt öppen, jag som känner henne utan och innan kan direkt se vilket humör hon är på.
Ganska faschinerande egentligen, utan att för den sakens skull vara nån form av djurpratare. Det är ju såklart lättast med dom man känner väl.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 338
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
523
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
576
Övr. Katt Hoppas på tips från kloka Buke! 😊 Både jag och min pojkvän har katt. De har inte fått träffas än, och det jag funderar på efter att...
Svar
11
· Visningar
1 340
Senast: fejt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bichon havanais
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025