• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Blicken
  • Startdatum Startdatum
B

Blicken

Är det någon som har bild på Lipton/eller länk till nån sida med honom? (som står hos Claes e:Limelight?)

Tack!

/Lina

Sv: Lipton

Eller bild på avkomma.
Finns det statistik på antal betäckningar och betäckningar som lyckats någonstans?

/Lina

Kollade statistiken i hingstkatalogen:
Betäckta ston/därav födda föl: år 2001: 40/30, år 2002: 42/20,
år 2003: 40/23

Han godkändes 1990 och hade (enligt äg) betäckt 10 ston t.o.m -96.
Enligt kalendern har han betäckt totalt 26 ston t.o.m -97 = tävlingsbar ålder, har 2 avkommor placerade i 130 och en i 140
t.o.m -00 har han betäckt totalt 82 ston = avkommorna kan ha gått treårstest (inga dplhäsar finns redovisade)

Jag känner till en mycket trevlig ponny e.Lipton 779 u.New forest-stoet Silverlea Busy Lizzie RNF 2032. Ponnyn heter Miclas Courtney Love RP 1123 S, diplomsto, kat C, f-99. Hoppar kanon, var i final i 5-årschampionatet i hoppning i höstas och debuterade i msv B härom helgen. :D
Bilder och mer fakta hittar du på http://www.stuterimicla.com/

Hlsn Helena

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Jag är alldeles för trött i huvudet för att fatta riktigt vad som gäller. Jag tänkte söka in till lastbilschaufförslinjen på Komvux och...
Svar
10
· Visningar
777

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka