Lippo träns

Klaralg03

Trådstartare
vad har ni för erfarenheter med tränset? Tänkte ha det som ett hemma träns, så det behöver inte vara super duper. Har hört att det är stelt, är tyvärr lite allergisk mot stela träns :( Har ni något annat förslag på träns som liknar, tittat på ett HDR ifrån hansbo? Några erfarenheter om det? :)

De Lippoträns jag har känt på har varit jättemjuka :) Har ett HdR som jag tycker har varit stelare som nytt än vad Lippo var, även om det inte är några problem att smörja det mjukt tack vare bra kvalité.

De Lippoträns jag har känt på har varit jättemjuka :) Har ett HdR som jag tycker har varit stelare som nytt än vad Lippo var, även om det inte är några problem att smörja det mjukt tack vare bra kvalité.
Det låter lovande, har tyvärr inte möjligheten att åka och titta på det :(

Villet träns tycker du hållst bäst i längden, samt vilket tycker du är mest prisvärt? :)

Jag har ett Lippo Fancy tror jag det heter. Trots 1 år av vanvård är lädret bebismjukt och jättefint! Det är väldigt mycket träns för pengarna man får :up:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
712
Senast: Sesca
·
Utrustning Jag skrev ju ett inlägg om hur ni brukar göra då ni behöver hoppa av och leda hästen i träns och fick många bra svar :) Jag har använt...
2
Svar
21
· Visningar
2 833
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 983
Senast: Sesca
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 122
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka