Lippo och börjes träns?

Problematisk

Trådstartare
Är det nån här som vet hur lippo respektive börjes "egna" träns är i storlek?
Hittade träns där (på börjes)som kanske såg okej ut, varav ett är deras egna och ett lippo, men har för mig att jag en gång köpte ett lippo åt förra ponnyn och att det var konstigt i storleken. Börjesträns har jag nog aldrig haft nåt.
Så bäst att fråga först, om nån har erfarenhet av hur de är i storlek?

Jag har ett Lippo och ett Amerigo, tycker de båda sitte lika bra, upplever inte något konstigt med storleken på Lippot när jag jämfört.

Är det nån här som vet hur lippo respektive börjes "egna" träns är i storlek?
Hittade träns där (på börjes)som kanske såg okej ut, varav ett är deras egna och ett lippo, men har för mig att jag en gång köpte ett lippo åt förra ponnyn och att det var konstigt i storleken. Börjesträns har jag nog aldrig haft nåt.
Så bäst att fråga först, om nån har erfarenhet av hur de är i storlek?

Till att börja med vill jag säga att Lippos träns verkligen är :love:
Deras Dyon-kopior är bättre än originalen t.om.!
Ang. Storlek är båda väldigt stora i storlek. H.H kan ha full knäppt i mittenhålen på båda märkena, han har vanligen Xfull (dock knäppt lite högre, men ändå).

Har Lippos fancy till min herre som jag fyndade riktigt billigt för något år sedan. Han fick helt enkelt ta över de från min förra häst. Det är i storlek full och själva sidostyckna är nog mer som x-full och nosgrimman är mer normal full!

Bifogade filer

• 9270F79A-ED3C-41B3-8DE5-9961E5852F0D.webp
    9270F79A-ED3C-41B3-8DE5-9961E5852F0D.webp
    213,1 KB · Visningar: 49

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
238
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 136
Senast: Bison
·
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
396
Senast: Wenniz
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 497
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar