JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Linnea Holmgren uttagen till EM
Moderator
Hästnyheter
Det blev en 15:e plats i kürfinalen på söndagen för svenska ekipage Linnéa Holmgren och Fleuramo´s Justin. Tysklands Lucie-Anouk...
Hästnyheter
Närmare 175 ekipage ska mellan den 17 till19 juni göra upp om medaljerna i Ponny-SM i dressyr på Hammarö. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
På lördag inleds ponny–SM i dressyr på Hammarö. 175 ekipage kommer till start, bland hemmahoppen märks Linnéa Holmgren och Hanna Regosa...
Hästnyheter
Under EM hölls tävlingar i dressyr och fyrspann på Heden. Men hyreskostnaderna för att hålla till på Heden fanns inte med i budgeten.
–...
Bichon havanais
Hundavel & Ras Jag har anmält intresse för en Havanaisvalp hos en kennel. Eftersom jag inte är så insatt i rasen har jag valt en kennel som fött upp...
AnneB
57 minuter sedan
Svar: 9
Visningar: 538
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Säg också till domaren att du inte ställt ut förut. Då kommer domaren guida dig hur du ska gå och var hen vill att du ska ha hunden. En...
Malibu_Stacy
Idag kl 07:39
Svar: 967
Visningar: 54 327
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Maja löper :arghh: :cautious: springer runt halva natten och vrålar. Jag har ju glömt boka tid för kastrering..
Imorgon ringer jag och...
sthu
Idag kl 06:49
Svar: 1 014
Visningar: 52 093
Katt