Linjeavel på Stakkato??

Sv: Linjeavel på Stakkato??

Är ganska tveksam till det, har ännu inte sett en enda i Tyskland med Stakkato x 2 , han är ju känd för att kunna ge väldigt speciella hästar, ofta inte så lätta (men VÄLDIGT kapabla!! ;)) och risk för dålig typ (tror han har runt 80 i index för typ...) så tror de aktar sig för att lägga honom mer än en gång, en golden cross med Stakkato är solklart Calypso II!! många av hans Gk avkommor har Calypso II i andra el 3e led om du tittar efter och det kan du dubbla :) .
Har själv ett Embassy sto (ee. Escudo - Silvio I - Calypso II) ue Calypso II som ger fantastiska avkommor med Stakkato, den först blev gk premiehingst i höst o sen har hon lämnat 2 mkt vackra stoföl m honom .

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Linjeavel på Stakkato??

Okej.. var lite intresserad av ett sto ee. Stakkato ue Calypso II. Låter ju som det är en väldigt intressant stam då ;)
Den är däremot dräktig med Perigueux... hmm.

Liknande trådar

Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 271
Senast: Willys
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
575
Senast: Jfrelin
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 081
Senast: Piaff
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 576
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka