Lindex overall - finns den?

MaRomer

Trådstartare
Fick en sådan jätte fin overall till min son när han var liten (Han är nu 1 år). Och jag sa till mig själv att jag minsann skulle ha den till mitt nästa barn. Så jag har letat sedan dess efter den i strl 50-56. Men kan inte hitta den någonstans. Hittar motsvarigheten som är helt brun:(. Men den vita har jag inte sett i någon storlek alls.

Finns den inte begagnad? Eller sparar folk och vägrar sälja? Den jag har är strl 68.

(Nej jag är inte gravid;))

29298300.jpg

http://www.pixbox.se/alb_show_id1063360_page7.html

Sv: Lindex overall - finns den?

Då får du ju se till att du planerar in nästa barn till rätt årstid:D

Vet tyvärr inget om overallen, den var fin!

Då får du ju se till att du planerar in nästa barn till rätt årstid:D

Vet tyvärr inget om overallen, den var fin!

Haha ja vi får göra det;) Tyvärr hittar jag den som sagt inte i någon annan storlek alls:/ Bara den som är brun där denna är vit. Och dessutom luden. Och tycker inte alls den är lika mysig som denna!

Har en liknande, urväxt i strl 56. Den är dock beigeaktig där din är brun.

Jag har en exakt sådan i strl 50/56, men jag har tänkt spara den, vet inte vilken årstid det blir syskon ju =)

Jag köpte den ut rea på Lindex i Januari-09 (Maja född februari -09) och tror att den utgick efter det tyvärr...
Den är helt underbar iaf, men håll utkik på tradera har sett sådana där innan iaf!

Jag köpte en sån här för någon månad sedan. Dock där din är brun så är min vit, och i fötterna/händerna/innertyget så är det vitt med något mönster i gult mm.
Har även den som är brun, figurer i innertyget och lite luden. Den är jätte fin och mysig.:love:

Jag har en exakt sådan i strl 50/56, men jag har tänkt spara den, vet inte vilken årstid det blir syskon ju =)

Jag köpte den ut rea på Lindex i Januari-09 (Maja född februari -09) och tror att den utgick efter det tyvärr...
Den är helt underbar iaf, men håll utkik på tradera har sett sådana där innan iaf!

Mys! annars har du en köpare här;) hehe. Vi fick den i present hösten 09. Och den fanns bara i stora storlekar då tyvärr!

de har en snarlik om du tittar på lindex här i stan du vet var tjejkläderna hänger bakem dem mot de större storlekarna står en stor pelare med newbornkläder, där har de snarlik overall, det som skiljer är fodret, det är i mer turkos-gult annars är de lika. hänger inklämd under det rosa sortimentet...

ingår i denna serien men finns ej som bild på webben...
S0000006309017_F_W22_20100427100405.jpg

S0000006309025_F_W22_20100427100500.jpg

(bilder direkt från hemsidan...)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 652
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 655
Senast: Fille
·
T
Utrustning Nu måste bukes experter hjälpa mig! För jag ska börja rida igen, och visserligen har jag haft kvar min häst, men nu ska vi byta stall...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: kryptisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka