E
Explicit
Igår kväll tog vår tid med lilla Kajsa slut.
Hon hade varit hos oss i ca 1 månad, den lilla sammetskatten.
Hon var inne i ca 2 veckor och sedan fick hon gå ut och var ute dagtid.
Dom har ju egen kattlucka och kan gå in och ut som dom vill. Hon och Tom blev som ler och långhalm..
Igår kväll så kom hon & Tom in och åt, och jag satt i telefon. Dom åt och sen gick tog det bara en stund och så kom min man springande och sa att lillkissen har blivit påkörd.
Det fanns inget att göra, grannen fick komma och skjuta henne. Hon hade fått smällen i huvudet så jag hoppas att hon inte led..
Min man begravde henne, och jag gråter fortfarande..
VARFÖR stängde jag inte luckan??? Varför, varför, varför..
Jag gick ut och tände ett litet ljus vid vägen där hon blev påkörd. Jag saknar henne så och Tom är åter ensam igen..
Förlåt lilla sammetskatten.. Förlåt..
/ M
Hon hade varit hos oss i ca 1 månad, den lilla sammetskatten.
Hon var inne i ca 2 veckor och sedan fick hon gå ut och var ute dagtid.
Dom har ju egen kattlucka och kan gå in och ut som dom vill. Hon och Tom blev som ler och långhalm..
Igår kväll så kom hon & Tom in och åt, och jag satt i telefon. Dom åt och sen gick tog det bara en stund och så kom min man springande och sa att lillkissen har blivit påkörd.
Det fanns inget att göra, grannen fick komma och skjuta henne. Hon hade fått smällen i huvudet så jag hoppas att hon inte led..
Min man begravde henne, och jag gråter fortfarande..
VARFÖR stängde jag inte luckan??? Varför, varför, varför..
Jag gick ut och tände ett litet ljus vid vägen där hon blev påkörd. Jag saknar henne så och Tom är åter ensam igen..
Förlåt lilla sammetskatten.. Förlåt..
/ M