Ligger ner mer än vanligt

CosmicQueen

Trådstartare
Mitt sto är nu snart inne på andra halvan av dräktigheten och hon har blivit rejält rund senaste månaden. :)
Det jag märkt är att hon ligger ner mer nu än vanligt, på eftermiddagen/kvällen mellan middag och kvällsfodring i boxen. Har hon aldrig gjort annars. Kan det vara så att det börjar bli jobbigt/ovant för henne med magen och hon känner att hon behöver vila, eller ska jag oroa mig för nått annat :confused: (Jag är kroniskt orolig... ;))
Hon är precis som vanligt annars, väldigt pigg och matglad... ;)

Skulle tro att det mest är årstiden som påverkar henne, (vem är inte trött?) och så är det ju en omställning i kroppen att vara dräktig även om fostret fortfarande är ganska liten och inte gör så mycket väsen av sig.. ;)

Du kan sova lugnt ett bra tag till :D

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 129
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 822
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 765
Senast: Jamtland
·
Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 481
Senast: Ela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama