Lifespan integration?

farin

Trådstartare
Är det någon som varit med om behandling med Lifespan integration och har lust att berätta något om det?

Hur det upplevdes, något om vad som föranledde det? Och kanske viktigast, kändes det som att det hjälpte?

Eller är det någon här som arbetar som behandlare?

Som jag förstår det ska det vara en ganska "snäll" form av behandling, men det känns ju ändå lite läskigt... Om man som jag stängt av mängder med känslor och förträngt väldigt många minnen från förr så är rädslan för att öppna upp igen påträngande. Minst sagt. Fast jag vill ju. Också.

Så, era erfarenheter? Både positiva och negativa tack!
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 478
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 225
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Kanske lite konstig fråga, men jag skriver en fiction där ena karaktären går på antidepressiva. :) Jag har bra koll på hur det kan...
2
Svar
27
· Visningar
2 063
Senast: Twihard
·
Relationer Jag vet inte ens vars jag ska börja, ska försöka förklara. Om nån skulle veta vem jag är så skriv inte ut det här. Jag och min mamma...
2
Svar
23
· Visningar
4 749
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp