Jag blir bara skitigare efter jobbet så onödigt att ta det på morgonen......Jag har också svårt att dusha på morgonen! Blir bara tröttare av det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir bara skitigare efter jobbet så onödigt att ta det på morgonen......Jag har också svårt att dusha på morgonen! Blir bara tröttare av det.
Det är sen gammalt. Förr hände man i mjölet i hälften av mjölken så fick det svälla ett tag och så resten av ingredienserna.. så lärde farmor mig och så gör jag än idag....Brorsan höll mig med pannkaksfrukostar på den tiden, Fatima stod i hans sambos stall. Och han preppade alltid pannkakssmet så det skulle räcka hela helgen och hade i kylskåpet. Men ganska snart upptäckte övriga stallgäster att det serverades pannkaksfrukost, så det blev att preppa mycket pannkakssmet. Smeten vinner faktiskt lite på att stå över natten i kylen... den "fyllnar" liksom på sig. Det är i alla fall ETT tips.
Jag blir bara skitigare efter jobbet så onödigt att ta det på morgonen......
Och jag på en lackering... renare före än efter jobbet....Ja, jag jobbar inom industri med hydraulolja och annan skit. Duscha på morgonen är totalt menlöst
frukost nr1 äter jag när jag kommer till jobbet om det hinns med. Frukost 2 äts nio när vi har frukost rast....Så gör jag med. Går upp klär på mig ger katterna mat varannan vecka (går på toa just detta moment kan vara först). Kastar ner matlåda och frukostar allting gjort kvällen innan. Åker till jobbet. Var fjärde vecka väntar jag i hallen på att sambon skall mats katterna gosa med dem fast han börjar lite före mig......
Jag äter min frukost vid nio på jobbet och då börjar jag jobba runt klockan sju, klockan ringer vid kvart i sexfrukost nr1 äter jag när jag kommer till jobbet om det hinns med. Frukost 2 äts nio när vi har frukost rast....
Och jag på en lackering... renare före än efter jobbet....
Ja, jag jobbar inom industri med hydraulolja och annan skit. Duscha på morgonen är totalt menlöst
Sminkar adå? Skitar ner mig gör jag ändå så det behöver kag inte slösa tid på...Jag sminkar mig inte, borstar inte håret, och har såklart redan klart vilka ytterkläder som ska användas.
Jag är likadan. Alltid 30 min i sängen av att lyssna på musik och peta runt lite på nätet innan jag går upp.Jag behöver för övrigt tid på morgonen för att koppla av lite.
Brukar alltid kliva upp när klockan ringer.
Slår på Morgonpasset i P3 på mobilen.
Klär på mig.
Gör i ordning frukostgröten och äter den i sällskap av radion.
Packar ned matlåda och frukt i ryggsäcken.
Sätter mig och surfar och lyssnar på radio i typ 20 minuter.
Går iväg till spårvagnen som tar mig till jobbet.
Behöver dessa 20-30 minuter på morgonen där jag bara scrollar och slappnar av för att vakna. Utan lugn tid på morgonen känner jag hur stressen hinner ikapp mig.