Då kan man också göra många fler kombinationer!Jag lägger det i två olika burkar, det brukar bli bäst om man värmer kolhydraterna med en liten skvätt vatten så de inte får en torr tråkig yta. Och sen rör man om ordentligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då kan man också göra många fler kombinationer!Jag lägger det i två olika burkar, det brukar bli bäst om man värmer kolhydraterna med en liten skvätt vatten så de inte får en torr tråkig yta. Och sen rör man om ordentligt.
eller så gör man som jag och köper bara svarta strumpor (fördelen med just svarta är dessutom att de inte ser fläckiga ut...Jag och barnen har insett att det spelar ingen som helst roll att man har olika strumpor på sig, strumpor som strumpor, så vi parar inte ens ihop dem många gånger! På så vis slipper vi köpa likadana och går en sönder så slänger vi den och behåller andra! Enligt Matthew Gray Gublers mormor betyder det tur att ha olika strumpor på sig dessutom!
Fast det är tråkigt med bara enfärgade strumpor, vi gillar mönster och bilder! I dag har jag en grå med hjärtan och en röd med hjärtan. I går hade jag faktiskt vita ankelstrumpor, försöker vänja mig vid det, men kommer inte riktigt överens utan går och drar i dem, så jag gissar att min kära dotter lär få de fyra paren jag köpte.... så kan hon para ihop dem med sina vita, rosa, prickiga, blå, gröna osv.eller så gör man som jag och köper bara svarta strumpor (fördelen med just svarta är dessutom att de inte ser fläckiga ut...
när en strumpa försvinner eller går sönder, har man någon annan att para ihop den med.
Håller med. Jag blir liksom lite beklämd när folk glatt berättar om sin smarta idé att bara ha likadana strumpor. Vilken fattigdomFast det är tråkigt med bara enfärgade strumpor, vi gillar mönster och bilder! I dag har jag en grå med hjärtan och en röd med hjärtan. I går hade jag faktiskt vita ankelstrumpor, försöker vänja mig vid det, men kommer inte riktigt överens utan går och drar i dem, så jag gissar att min kära dotter lär få de fyra paren jag köpte.... så kan hon para ihop dem med sina vita, rosa, prickiga, blå, gröna osv.
Ja, när jag ser andra människor med olika strumpor blir jag lite glad. Det är lite som att de inte strävar efter att vara perfekta hela tiden, att det får finnas något som får bryta av, inleda till glädje och frågor om vad man har på sina strumpor.Håller med. Jag blir liksom lite beklämd när folk glatt berättar om sin smarta idé att bara ha likadana strumpor. Vilken fattigdom