Licensierade ponnytravare

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare rat_and_cat
  • Startdatum Startdatum
R

rat_and_cat

Finns detta upplagda på register på internet och vart hittar man i sådana fall det?

Sv: Licensierade ponnytravare

Håller med om att det är idioti :eek: Men det finns väl ingen som har ork å lust att fixa ett register lr nåt .. :P

Funderar seriöst på att sätta mig å göra ett register över Bergsåkers Ponnykuskar .. :angel: :devil: Eller så iinte .. ;P

Jo gör det! :D Jag letar kuskar som en tok inför säsongen och har noll koll. Bergsåker är ju en av banorna jag åker till så detvore bra med lite insideinformation! ;)

Jenny

Heh ;P Jag ska iaf göra en sida för gotlands russ :D Med stam å sånt .. får se hur mkt ag orkar göra :P Dom som finns tycker jag inte är så superbra ..

Det här med kuskar .. jag vet bara några stycekn .. en 5-10 stycken från Bergsåker tror ja :P

Mja .. ungefär. Men jag tror inte sidan jag har hemsidan på pallar så mycket .. får se hur mkt jag orkar dessutom :P
Det blir en enklare varint :)

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 087
Senast: Bison
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: Unafraid
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 218
Senast: ameo
·
Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
888
Senast: WildHorse
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka