licenser...

megasus

Trådstartare
när betalade ni er licens, och när fick ni brickan???
Tycker det är lite konstigt, för jag betalade min i början av mars och har inte fått den än och min syster betalade sin i början av april och fick sin denna veckan..

Sv: licenser...

jag fick min på ca 1 månad.
Kanske du ska ringa o kolla, då det gått över 2 månader sedan du betalde... ?

Jag betalade min i början av februari och fick brickan veckan efter :banana:

Det står på ridsportförbundets sida att pga hög arbetsbelastning så kan det ta några veckor att få brickan. Du får ju iaf tävla om du visar upp kvitto på din licensbetalning!

ja, får ta och göra det...känns som om det dröjt lite väl länge nu, och sen när min syster fått den men inte jag..

Liknande trådar

Kropp & Själ Min man var ut för en allvarlig olycka på jobbet i mars, han förlorade alla tår på en fot, knäckte fotleden, spräckte en kota i ryggen...
2
Svar
20
· Visningar
1 772
Senast: Snowball
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
939
Senast: corzette
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 073
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • Dejtingtråden del 38
  • Julbak och julgodis