licenser på lokal fälttävlan?

M

MissNegativ

på dress/hopp lokal tävling behövs ju enbart ryttarlicens...(+ alla andra papper som vacc. intyg m.m) är det samma sak som i fälttävlan?
har tänkt å tävla debutant fälttävlan (lokal) senare i sommar, men hästen har ingen licens (ännu) får jag tävla? själv har jag alla papper, så de är bara om man får tävla utan hästlicens...

Sv: licenser på lokal fälttävlan?

Lokal fälttävlan har samma krav som en lokal hoppning. Alltså behövs ingen hästlicens.

Lycka till!

är inte alla fälttävlan regionala? även deb? eller jag yrar? :S

störd_nörd skrev:
är inte alla fälttävlan regionala? även deb? eller jag yrar? :S
Du yrar! :)
Fälttävlan 90-klass räknas alltid som lokal om jag kommer ihåg rätt.
Men oavsett det så finns det lokal ft. Dock bara om de endast har 90-klass.

ok, här nere har jag bara sett regionala tävlingar i Ft.

Det står regionalt, men har dom 90 klass så går den som lokalt.

med papper och så: glöm inte att du måste ha ett medical card och fälttävlanskortet.... :smirk:

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 016
Senast: Bison
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Lady_S
·
Fälttävlan Hej! Jag har på sistone funderat över tävling med ”min” islandshäst, men jag vill inte tävla i femgång/fyrgång. Då både jag och hästen...
Svar
11
· Visningar
2 727
Senast: xfie
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 080
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka