Licensen för amatörryttare?

Prillan

Trådstartare
Hej! är det nån här som vet om man har amatörryttarlicens i England kan rida på den i Sverige eller måste man söka/gå kurs i sverige oxå för att få rida löp här??
mvh
prillan

Sv: Licensen för amatörryttare?

Hej jag kollade in RG men hittade inget där.. Är det ingen som vet säkert? Får nog ringa svensk galopp..

Sv: Licensen för amatörryttare?

Hej! ville bara berätta att nu har vi kollat med både England o Sverige! och man FÅR rida på den engelska licensen i sverige, alla papper ska vara ok o att man gjort hjärn scanning!!
prillan

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 777
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18