Licens Tingsryd?

tinafinis

Trådstartare
Skrev en tråd innan för lääänge sen men den kan jag inte hitta.

Nån mer än jag på buke som har licens där?
Jag hade behövt träningssällskap till min tvååring som jag ska börja träna där från och med mars månad.

/////////// tinis

Sv: Licens Tingsryd?

jag hade tänkt köpa bankort och börja träna där. Är ju för långt att åka från Växjö till Kalmar varje gång och växjös lilla bana är inte så bra....

Har en treåring som man nästan kan räkna som tvååring =) och en femåring i startkondis.

/Helena

Skrev en tråd innan för lääänge sen men den kan jag inte hitta.

Nån mer än jag på buke som har licens där?
Jag hade behövt träningssällskap till min tvååring som jag ska börja träna där från och med mars månad.

/////////// tinis

Vi har en 11-åring som vi snart ska börja träna där igen, har haft ett litet upphåll från banan ett par måndader. Men han ska börja gå jobb där snart igen, han kunde behöva en träningskompis:)

Jag har snart mitt licens, men jag känner en som har hemmabana som Tingsryd men tar licenset på Halmstad. Sara Brodin tror jag hon heter.

Vi har ju tre tvååringar och kommer alltid att träna på Tingsryd, Re Miracles pappa här på buke har en tvååring som han tränar där regelbundet. Kanon om vi kunde få ihop ett gäng så man slipper vara med i provlopp innan premiet. Faktum är att man kan sätta upp en lapp där och dra ihop ett gäng unghästar om det skulle vara så också...

Min kommer nog inte springa så fort första gångerna. Jag kommer mest sitta o hålla i tömmarna o hoppas hon inte börjar bråka.
Har din häst varit på bana innan?
Denna har inte det.
Jag kommer sätta helstängt på henne och mössa med tussar o hela köret. Eller alla fall ha med det stängda.
Om du vill kan du pm:a eller skicka ett vanligt mail (nog enklare, har full i min pm box). Det är bara att klicka på mitt namn o skicka mail (har ja för mig)

Vi har en 11-åring som vi snart ska börja träna där igen, har haft ett litet upphåll från banan ett par måndader. Men han ska börja gå jobb där snart igen, han kunde behöva en träningskompis:)
Den travar nog fortare än min dam gör.... Men det skulle ju kunna vara en trygghet för min tosiga häst. Men tanken är väl att din polle ska tränas för start o inte i bäbistempo..?
:-)

Ja, Vaggeryd va de jag.. Men tror att de finns en som tillhör Tingsryd åxå. Aja, de finns en massa olika människor i kursen :D

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: hundtant
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 370
Senast: Derivata
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Lady_S
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Textilåtervinning
  • Autistisk bror
  • Badrumsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur