Licens på Bohuscupen???

J

Julia_1993

Jag har letat, men hittade ingen tråd som bvar likadan. ;)

Jag ska vara med på Bohuscupen Ponny Dressyr, och undrar om man måste ha licens då? Är Bohuscupen en inbjudningstävling, eller inte?
:confused:

Sv: Licens på Bohuscupen???

Du behöver lokal licens för att tävla på inbjudningstävling (inbjudningstävlingar har samma licensregler sm lokaltävling).
Går inte Bohus cupen på lokalnivå?

På propparna står allt sådant. På häst är det licens, vacc, och grönt kort typ...

På lokalnivå behöver du ingen hästlicens, Bohuscupen är motsvarigheten till Div III som går på lokalnivå. (men du kanske bara tog som exempel vad som kan stå på proppen)

Vill då passa på att säga att det inte alltid står exakt vad man ska ha med sig på propparna. (i bland står det typ: alla giltliga handlingar, då vill det ju till att man vet vad det är för något, beroende på om det är lokal,reg el häst,ponny)
och då är det bättre att fråga.

Finns inga dumma frågor, bara dumma som inte frågar
(bra ordspråk)

Senast ändrad:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Jag kikar på hästannonser och hittar en ponny som går som ridskoleponny. Den ligger på medelsvår c nivå i dressyren! Det måste väll...
Svar
13
· Visningar
1 391
Senast: Blyger
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 432
Senast: Strandad
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar