Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En på mina hundträffar hade en sådan han. Lugn o go. Han var den " allvarliga typen" haha nej men när hon försökte tjoa och få igång honom som fungerar på andra hundar så vägrade han och tyckte hon var mäkta konstig. När hon blev mer " seriös" fick hon honom att träna agility =) Sedan var han lite för lite hund för henne ändå att träna med men som sällskapshund absolut!
^Jag har en Lhasa Apso tik, och precis som ni säger så är det allvarliga eftertänksamma hundar Min lilla dam är världens snällaste och ställer upp på allt tok jag hittar på, men hon föredrar att få traska i skogen och inte hänga på träningsbanan. Hon är en riktig ögontjänare och en smart sådan, hon har lyckats uppfostra både mig och husse väl. Exempelvis så har hon lärt oss att ska man ta på henne kopplet så ska det bjudas på godis, annars springer hon in under sängen och gömmer sig
Inte jätteglad i att vara ensam men 2-3 timmar är inga problem Tycker det mesta är kul en stund, apportera i vatten är dökul! I ungefär 5 minuter sen vill hon göra något annat
Jag har henne lös i princip överallt, inkallning har varit ganska lättlärt, mycket tack vare att hon är reserverad mot människor hon inte känner så hon går ogärna fram till folk. Men hon blir överlycklig när det är någon hon känner!
Jag har egentligen massor att skriva, men väckarklockan ringer 05:00