Leveranstid från Börjes?

Diabolical_Kitten

Trådstartare
Hej! Jag beställde min hoppsadel i tisdags och valde att inte få den skickad som snabborder (eller vad det heter...), men ca hur lång tid tar det att få sakerna? En anställd sa att det kunde ta upp till 3 veckor?!

Hur snabbt har ni fått era saker?

Sv: Leveranstid från Börjes?

Nu var det iofs längesen jag beställde grejer men ja upp till 2,5 vecka har jag fått vänta...Lite olika beroende på vad det har varit för grejer..

Vad är det för sadel du har beställt?? *nyfiken* :D

Lemetex Stylist (den sista som finns i Sverige i den storleken) och en fårskinnspad. Min häst vrickade sig förra måndan´och är konvalescent i förmodligen 7 veckor... Så det var ju bra timing! Men jag tänmkte att jag bestälelr dn innan nån annan hinnder före... Om jag skulle specialbeställa den från Tyskland (de tar bara in sadlarna på beställning nu) kostar den över 10 000 (nu får jag den för 7600! De kostar 14-15 000 ananrs!) och då har jag inte heller nån bytesrätt eller öppet köp...

ja just det! det var den du skulle ha i 18" va? (kommer ihåg en annan tråd om det ;))

Vad kul att det blev av i alla fall!
Lycka till med den nya sadeln!!!

Nej, den fanns ju abra i 17,5 i butiken. Och att betala 3-4 000 till för att prova en sadel som jag inte ens får provrida och inte lämna tillbaka... Det gör jag inte... :/ Jag håller på och bantar ner mig för den här sadeln istället.. :)

5 dar oftast för mig. Men under sommaren 20-30 dagar.
Jag beställer oftast småsaker som man kan använda som slit-och-släng eftersom de har så bra priser :)

Har för mig att jag fick vänta i 3 veckor sist jag beställde.
Jag är en sån som helst vill ha grejjerna en dag innan jag beställt dom ;)

Jag har alltid fått mina saker på en vecka ungefär och jag har beställt flera gånger.

Fick mina saker på 1 vecka!! Men då var hälften av sakerna restnoterade och skickades inte utan frakt+ porto (som typ kostar 150:-) eftersom värdet inte var över 300!

Det endå jag beställt från börjes (brukar åka upp annars å handla) var deras senaste katalog å det tog 3 veckor! Hoppas du har mer tur!

Jag har fått vänta rättså länge. Närmare 2 veckor, tror jag att det var. Jag bor "bara" 7-8 mil från Börjes, så oftast kör jag i stället. Frakt och bensinkostnade går väl annars på ett ut kanske så hade de inte tagit en sådan tid med att skicka hade jag nog beställt oftare.

Jag fick mina saker idag och beställde dom i tisdags... :banana: Ska hämta ut dom imorrn! De kanske inte hade så mycket att göra den här veckan....

Detta gäller finland, men ja beställde i fredags och idag fick jag ankomstavin. Så rätt så snabba är de. :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
643
Senast: cowgirl81
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
1 980
Senast: Mint
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
2 971
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
814
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• 12 kvm utbyggnad?
  • GVFÖ 2025
  • Vad gör vi? Del CCXII

Hund, Katt, Andra Djur