Lette glad åt FEI:s rollkurbeslut

Sv: Lette glad åt FEI:s rollkurbeslut

Ja nu återstår bara frågan hur man ska skilja det ena från det andra.

Vore ju bra om Erik Lette kunde bidra med en klar definition.

Tja enligt artikeln och bildsättaren så är låg-djup och rund numer fri skritt så det blir nog svårt :devil:

Ja det var ju en konstig bild de använde! Mera tvång än skritt på lång tygel är alltså inte tillåtet? :angel:

:bow::bow: Precis, jag tycker Lette säger precis det jag tycker:idea: Och nu är då svaret på gränsdragningsfrågorna extra viktig, det är precis där stötestenen kommer att bli, för där kommer det att bli diskussioner, lita på det!

Fast dom brukar väl inte ha så bra koll? Det är nog inte dom som ska dra gränserna, men som jag sagt, det blir inte en lätt uppgift för dem som ska göra det, i om att frågan om tvång garanterat kommer att vridas och vändas på också.

Va :eek: Är du helt säker på det för jag var helt övertygad om att det var sporthästens bildsättare som skulle dra gränserna :devil:

Jo jag kände att det var på sin plats med ett klargörande, där:angel:

:laugh:

"The spirit is willing but the meat is weak" => "-Spriten är billig...

I sat at the window and looked at the stars => Jag satt på vinden och tittade på stararna.

Undrar hur de översätter "Air Force One"?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 274
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
837
Senast: Tuvstarr
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 434
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 429
Senast: Nytant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Stora shoppingtråden II