Leta medlem

M

minternet

Hittade inget om detta så jag gör en ny tråd...
Hur gör man på enklaste vis för att kolla vad ens kompisar svarat på/skrivit om den senaste tiden? Jag hittar liksom inget enkelt sätt att gå in på deras namn. Att först leta i medlemslistan och sedan gå vidare är ju jättekrångligt... Varför kan man inte gå in på dem direkt i kompislistan som man har på "sin egen sida"? De namnen man har där är inte länkade och det är synd.

/M

Sv: Leta medlem

Gå in på medlemslistan och till höger där kan du gå på sök medlem och skriva in namnet på den du söker. Vet inte om det finns nått ännu enklare sätt.

Liknande trådar

Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 859
Senast: Oh_really
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: cassiopeja
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 130
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 101
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama