Leta en travare jag ägt...

mag

Trådstartare
Vet att det fanns en sida där man kunde skriva in namnet och få upp ägarna. Men kan omöjligt hitta den nu. Någon som kan hjälpa mig med en länk ???

Sv: Leta en travare jag ägt...

Ja men TACK....Äntligen och tänk hon är kvar hos samma ägare. Vad glad jag blev :)

Sv: Leta en travare jag ägt...

Ja men TACK....Äntligen och tänk hon är kvar hos samma ägare. Vad glad jag blev :)

Så behöver inte alls vara fallet. Det är mååånga som struntar i att göra ägarbyte. Eller så kan den rent av inte vara i livet, eftersom det inte alltid rapporteras in när hästen dör.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: Anna-Bella
·
Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 363
Senast: super
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 939
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka