Lessen....=`(

Jempan

Trådstartare
Min nymfis dog igår, hur ska man komma över d? Har haft henne sen hon va bäbis alltså mer än 15 år nu...va ju min bästa vän, kändes som att hon förstog allt o när man va lessen ville hon trösta...
Men varför känns d så jobbigt när man "vet" att hon har d bättre där hon e nu...? :cry:
Hur ska ja komma över d, nån???:cry: :cry: :cry:

Sv: Lessen....=`(

Gråt massor och minns alla fina minnen. Det kmr att kännas bättre med tiden, även om det ser mörkt ut nu..

*Tröstkramar*

Sv: Lessen....=`(

Axelle skrev:
Gråt massor och minns alla fina minnen. Det kmr att kännas bättre med tiden, även om det ser mörkt ut nu..

*Tröstkramar*

Tårarna tar ju aldrig slut...men ja ska försöka...tack :cry:

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
502
Senast: Emma-pemma
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
478
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur