Lemetex sadlar?

norpan85

Trådstartare
Nån som har nån adress till nån sida där dom säljer lemetex sadlar?? jag vill se de olika modellerna och va dom ligger på för pris!

Sv: Lemetex sadlar?

Ok tack! Har ridit i min tränares lemetex sadlar å dom är kanon, kanske inte jätte mjuka i sitsen men kanon att rida i! Lemetex.com har jag vart inne på men jag fatta inte så mkt va de stod :angel: Kunde ju vart på engelska tycker man!:smirk:

Måste bara tillägga att min förra ponny hade en brun hopp sadel med märket Lemetex, och den var superskön!! funderar starkt på att köpa en sån till min nya storhäst! :D

Jag har en Lemetex Cresta hoppsadel till salu om någon skulle vara intresserad? :)

Liknande trådar

Utrustning Tjo, preppar stallet för att hovis kommer imorgon, dags för skor för grabbarna och med tanke på vädret så lär det väl bli brodd oxå. I...
Svar
9
· Visningar
828
Senast: Shixle
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
923
Senast: SiZo
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 715
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Vad använder ni för hörlurar när ni rider? Spanat länge nu på en lösning. Vill komma från att fippla med mobilen om det ringer, sen så...
Svar
5
· Visningar
416
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka