lemetex köpa vart?

LadySara

Trådstartare
då både jag å hästen fastnat för våran lemetex sadel så undrar jag om ngn vet ngn ÅF i sverige??

har sökt överallt tycker jag..
de sadlar jag sett säljas på nätet är av fel märke.. jag vill ha en stylist me vid bom.

dom verkar ha hemskt dåligt andrahansd värde då min gikc på 11 ny men de som säljs på olika annonssidor säljs för bara nån tusenlapp...

då är de inte stylist som säljs..

Sv: lemetex köpa vart?

De har ingen ÅF i Sverige sen några år tillbaka. Därför är sadlarna så billiga, de har reats ut från olika butiker för ca 7000 för en Stylist. Du kan köpa en sprillans ny från fabriken för 900 euro + frakt. Kontakta Lemetex via hemsidan så får du mer information.

har läst lite på deras hemsida men de är så att jag är totalt värdelös på engelska så att försöka kontakta dom eller ens att försöka förstå på ett begripligt sätt är meningslöst för mig..

Det finns ett stort hästvaruhus i Tingsryd som hade rea på de sadlarna för ett tag sedan!!:D

Hör om de har samma pris än:)

Liknande trådar

Western Hej ! Håller på att försöka lära mig mer om western, men då jag bor i norrland så finns de ingen westernbutik på så där 50-60 mil...
2
Svar
37
· Visningar
6 745
Senast: IngaLena
·
H
Utrustning Hej! jag har läst och letat efter information på nätet och frågat i diverse hästaffärer, men ingen kan ge mig ett vettigt svar...
2
Svar
39
· Visningar
4 346
Senast: Mursten
·
  • Låst
Islandshäst Efter att ha lusläst annonser, kollat uppgifter/färger mm under ett par månaders tid så har jag jag sett en hel del tveksamheter...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
13 628
Senast: Boj
·
Utrustning Sökte och fann en gammal tråd om D1:an, men det var ingen som provat/köpt denna sadel, därför slänger jag ut frågan om det finns någon...
Svar
9
· Visningar
3 703
Senast: Morcraban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka