lektioner om allt??

angelwings

Trådstartare
Jag är ingen hundmänniska men satt just och slökollade på nåt hundprogram på kanal 5. (showdogs mums and dads)

För det första verkade vissa människor där behöva lite mer sysselsättning, men vad jag reagerade på och undrar om var att det var två killar som hade några små hundar och den ena hunden hade inte fått ner testiklarna 'på plats' än och då betalar de 65 dollar per lektion för att få ner dem.

Jag är som sagt inte hundmänniska och inte insatt men hur i hela världen kan man via lektioner få testiklarna att falla ner på plats? Är det något som är vanligt vid utställningar eller var det nån som bara lurade dem på pengar? *de verkade ju hyfast lättlurade överhuvudtaget* Jag skrattade lite för mig själv, men kanske är det jag som är dum?
Därför frågar jag er visa Buke-hundmänniskor. :)

Sv: lektioner om allt??

en del säger att massage ska hjälpa. Antar att man kan göra det själv eller få hjälp med det.

Sv: lektioner om allt??

oki, tack. :) Men spelar det någon roll egentligen? De kommer väl när de kommer?
Och 65 dollar per lektion...tja...
Jaja, jag är alltid bara nyfiken, annars lär man sig inget. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Kära Buke! Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna...
2
Svar
37
· Visningar
3 925
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund "HUR KUNDE DU?" När jag var valp underhöll jag dig med mina egenheter och fick dig att skratta. Du kallade mig ditt barn, och trots...
Svar
18
· Visningar
1 534
Senast: Zizzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V