Leap ftp!!!

L

Love_Lee

När jag lägger upp hela mappar till telias server till min hemsida så kan jag sen inte ta bort dom.. Dom kommer bara tillbaka igen.. Kan ta bort enstaka grejor men inte hela mappar.. Dessutom kommer aldrig den sista t.ex bilden i mappen med.. Då blir d nått ERROR.... :confused:

Snälla hjälp!!! :crazy:

9 visningar.. Verkligen ingen som har en aning om vad d kan va?? :crazy:

Har ingen aning om vad som kan vara fel. Men prova att använda ett annat ftp-program och se om det blir samma sak.
Själv använder jag för tillfället Core ftp Lite, som jag är jättenöjd med, och den är helt gratis.
(finns på download.com, har jag för mig)

okej, ska se om jag byter.. Känns lite tråkigt att behöva lägga upp alla filer en och en.. Man kan ju ta bort mappar så länge där inte ligger nått i dom.. *skumt*

Testade med ftp explorer som vi även hade nerladdat, funkade inte där heller... Vad gör jag för fel??? :cry:

Jag har själv mappar uppladdade på mitt hemsideutrymme hos Telia och jag har aldrig haft det problemet. Eftersom du har provat olika FTP-program kanske du borde testa att helt enkelt ringa Telias support?

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 629
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 412
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 866
Senast: fejko
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 699
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt