Leap ftp!!!

L

Love_Lee

När jag lägger upp hela mappar till telias server till min hemsida så kan jag sen inte ta bort dom.. Dom kommer bara tillbaka igen.. Kan ta bort enstaka grejor men inte hela mappar.. Dessutom kommer aldrig den sista t.ex bilden i mappen med.. Då blir d nått ERROR.... :confused:

Snälla hjälp!!! :crazy:
 
9 visningar.. Verkligen ingen som har en aning om vad d kan va?? :crazy:
 
Har ingen aning om vad som kan vara fel. Men prova att använda ett annat ftp-program och se om det blir samma sak.
Själv använder jag för tillfället Core ftp Lite, som jag är jättenöjd med, och den är helt gratis.
(finns på download.com, har jag för mig)
 
okej, ska se om jag byter.. Känns lite tråkigt att behöva lägga upp alla filer en och en.. Man kan ju ta bort mappar så länge där inte ligger nått i dom.. *skumt*
 
Testade med ftp explorer som vi även hade nerladdat, funkade inte där heller... Vad gör jag för fel??? :cry:
 
Jag har själv mappar uppladdade på mitt hemsideutrymme hos Telia och jag har aldrig haft det problemet. Eftersom du har provat olika FTP-program kanske du borde testa att helt enkelt ringa Telias support?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
3 991
Senast: Hazel
·
Fordon Jag lämnade in bilen på verkstaden i måndags för byte av stötdämpare samt hjullager fram. De hade varit kassa ett bra tag men i övrigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 067
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 396
Senast: ameo
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 184
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp